Vi har jobbet med magasinproduksjon siden 2004 og gir i dag ut magasinene: Sirdalmagasinet, Næring på Jæren og Listerliv. Vi er svært fornøyd med responsen vi har fått etter annonsering i Sirdalsmagasinet
og var ikke i tvil da vi nettopp fornyet årsavtalen vi har. Per Ove Øglænd
Daglig leder Norgeshus Forus For oss er det en stor fordel å ha annonse
i disse magasinene, de dekker store
geografiske områder hvor vi treffer
våre kunder. Anne J H Bjerk
Bjerks Trevarefabrikk AS Næring på Jæren er et meget bra magasin,
og Toyota Sørvest har vært fast helsides
annonsør i flere år. Vi mener at vår
tilstedeværelse i magasinet bidrar til økt
oppmerksomhet på være produkter i de tre
Jærkommunene. Block Watne annonserer fast på baksiden av Næring på Jæren. Dette gir god synligheten og vi er svært fornøyd med plasseringen. Vi er en aktør på Jæren der eksponering og synlighet er viktig, og vi har tro på at annonsering i Næring på Jæren viser godt igjen. Magasinet er positivt med relevante artikler, lokale mennesker og en gjenkjennelig profil. Kåre Vigdel
Salgskonsulent, Block Watne AS Vi ønsker å øke markedsandel i Sirdal, bygge vår merkevare og vet at med annonsering i Sirdalmagasinet blir vi godt synlig. Effekten er at vi blir med i vurdering av potensielle hyttekjøpere som igjen gir økt salg.
Marianna S. Ellingsen
Hyttekonsulent, Boligpartner Stavanger
Næring på Jæren
- Full distribusjon – går ut gratis til alt av husstander og næringsliv i Klepp, Time og Hå
- 93% av innbyggerne på Jæren leser Næring på Jæren
- Høyt opplag – 21.000 eksemplarer
- Godt innarbeidet - over 15 år på markedet
Sirdalmagasinet
- Selges både i abonnement og løssalg
- Eksklusiv målgruppe – kjøpesterke forbrukere
- Leses av hytteeiere, fastboende og tilreisende til Sirdal
- Lang levetid – 6 utgivelser i året
- Godt innarbeidet - 15 års jubileum i 2020
Næring på Jæren
- Full distribusjon – husstander og næringsliv i kommunene Klepp, Time og Hå
- Lang levetid – 6 utgivelser i året
- Høyt opplag – 21.000 eksemplarer
- Modus: Leserne er i et annet modus når de leser magasiner. De har da bedre tid, «beina på bordet» og koser seg med magasinet. Annonsene vil da bli godt synlige
- Godt innarbeidet – over 16. år på markedet
- Annonsering på print oppfattes ikke forstyrrende til sammenligning med digitalt
- Troverdig miljø - Ingen betalte artikler
- Fin kvalitet - glanset papir, bilder, annonser, farger kommer godt frem
Næring på Jæren
- Full distribusjon – går ut gratis til alt av husstander og næringsliv i Klepp, Time og Hå
- 93% av innbyggerne på Jæren leser Næring på Jæren
- Høyt opplag – 21.000 eksemplarer
- Godt innarbeidet – over 16 år på markedet
Listerliv
- Unik distribusjon - Full distribusjon til husstander og bedrifter i Lyngdal, Farsund og Flekkefjord.
I tillegg til hyttefelt, campingplasser og turistdestinasjoner.
- Høyt opplag - 15.500 eksemplarer
- Lang levetid - 4 utgivelser i året
- NYHET - Nytt magasin som vil vekke interesse hos leserne
- Modus - Leserne er i et annet modus når de leser magasiner. De har da bedre tid, "beina på bordet! og koser seg med magasinet. Annonsene vil da være godt synlige
Sirdalmagasinet
- Selges både i abonnement og løssalg
- Eksklusiv målgruppe – kjøpesterke forbrukere
- Leses av hytteeiere, fastboende og tilreisende til Sirdal
- Lang levetid – 6 utgivelser i året
- Godt innarbeidet - 15 års jubileum i 2020
Listerliv
- Unik distribusjon - Full distribusjon til husstander og bedrifter i Lyngdal, Farsund og Flekkefjord. I tillegg til hyttefelt, campingplasser og turistdestinasjoner.
- Høyt opplag - 15.500 eksemplarer
- Lang levetid - 4 utgivelser i året
- NYHET - Nytt magasin som vil vekke interesse hos leserne
- Modus - Leserne er i et annet modus når de leser magasiner. De har da bedre tid, "beina på bordet! og koser seg med magasinet. Annonsene vil da være godt synlige
Sirdalmagasinet
- Selges både i abonnement og løssalg
- Eksklusiv målgruppe – kjøpesterke forbrukere
- Leses av hytteeiere, fastboende, næringsliv og tilreisende til Sirdal
- Lang levetid – 6 utgivelser i året
- Over 70 % av leserne oppgir at de samler på hver utgave – kastes ikke
- Godt innarbeidet - over 17 år på markedet